به گزارش دبیرخانه همایش، انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحبنطران، تهیه محتوای الکترونیکی در درسهای دانشگاهی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، تدریس دروس عملی و کارگاهی در محیطهای یادگیری الکترونیکی، ارزشیابی مستمر و پایانی در محیط یادگیری الکترونیکی، شیوههای آموزش استادان برای تدریس اثربخش در محیط یادگیری الکترونیکی، طراحی فعالیتها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط الکترونیکی، تجربههای آموزنده استادان و دانشجویان از یادگیری الکترونیکی در دوران همهگیری ویروس کرونا، جهتگیری، سیاستها و برنامههای درسی الکترونیکی دانشگاهها در آینده و مشارکت بخشهای مختلف دانشگاه در ارتقای اثربخش یادگیری الکترونیکی محورهای این همایش ملی را تشکیل میدهند.