کوآپ شرکت Raybin

 | تاریخ ارسال: 1400/11/18 | 
معرفی شرکت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین
 
رای بین برپایه روشهای نوین تفکر ساختاریافته و آسان‌سازی مدیریت کسب‌وکارهای گوناگون در بخش‌های بازرگانی، تولیدی و خدماتی کار خود را آغاز کرد، و پس از یک دهه فعالیت و لمس مشکلات و دغدغه‌های مدیران، نرم‌افزاری جامع و یکپارچه خلق کرد.
همه بخش‌های محصول دانش بنیان رای‌بین به دست کارشناسان شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم‌افزارهای رای‌بین  در حوزه‌های حسابداری مالی، زنجیره تامین، مدیریت بازار و مشتری، اداری و سازمان، مدیریت کارخانه، تضمین کیفیت و هوش تجاری پاسخگوی نیازهای مشتریان است.
رای‌بین همواره در تلاش برای ارایه راهکارهای نوآورانه، امن و چابک برای کاربران و مشتریان خود همگام با آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی در حوزه فناوری اطلاعات است؛ بستر گسترش و توسعه سامانه‌های یکپارچه نرم‌افزاری رای‌بین برپایه ارتقای کیفی و کسب رضایت مشتریان و کارآمدی شکل گرفته و زمینه مناسبی برای رشد و شکوفایی در اختیار کارشناسان این حوزه قرار می‌دهد.
 
اطلاعات بیشتر درباره شرکت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای‌بین را از اینجا دریافت کنید. علاقمندان می‌توانند حوزه‌های همکاری بیشتر با رای‌بین را نیز از اینجا بررسی کنند.
همچنین فیلم معرفی کوتاه و تصویری شرکت پرسیس رای‌بین از اینجا یا در آپارات از اینجا در دسترس است و برای دسترسی به سایت رای‌بین از اینجا استفاده کنید.

 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1691 بار   |   دفعات چاپ: 100 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر